Kako da automatizujete serijske operacije na računaru

Za iole brojnije kliktanje i kuckanje po tastaturi u serijama, dobro je imati alatku koja te lišava potrebe da te serije ponoviš više od jednom. Od jednostavnog „auto-klikera“ do isprogramirane rutine u obliku interaktivnog uputstva, ovako nešto može da obavi veoma korisna alatka koju sam pronašao – makro rekorder…

E sad kad ste se upecali na tehnološko-socijalni naslov, da pređemo na stvar i objasnim o čemu se radi ;)

Da li vam se ikada dogodilo da nešto što radite na računaru zahteva veliki broj ponavljanja prostih operacija u poznatom redosledu (klikni ovde, ukucaj ovo, klikni onde, sačekaj par sekundi, klikni ovde, klikni onde, pritisni taster, klikni tamo, klikni ovamo, klikni… pa opet iz početka)? Nastavi sa čitanjem „Kako da automatizujete serijske operacije na računaru“

SONY Xperia ION LT28h

Testirao sam pametni telefon SONY XPERIA ION, rođenog brata Bondovog gedžeta XPERIA T. Pokreće ga Android ICS, ima dvojezgarni procesor na 1,5 GHz, dosta memorije, lepo je dizajniran i moćno izgleda. Ali…

Imao sam prilike da se dve nedelje družim sa pametnim telefonom SONY Xperia ION LT28h. Pogoni ga dvojezgarni Qualcomm S3 procesor na 1.5 MHz sa 1 GB radne i 16 GB interne memorije, a LED ekran prikazuje 16 miliona boja u rezoluciji 720x1280px. U dijagonalu od 4,55 inča spakovana su 323 piksela po inču, što prikaz čini glatkim i ujednačenim. Ekran je zaštićen staklom otpornim na grebanje i potpuno prekriva prednju stranu, tako da se pomenuti poklopci ne vide kada se telefon gleda od napred. Na dnu ekrana se nalaze četiri senzorska tastera (opcije, kuća, nazad i pretraga), čiji je odziv diskutabilan. No, o tome nešto kasnije. Nastavi sa čitanjem „SONY Xperia ION LT28h“

Elektronska knjiga koja će vas stvarno naučiti da koristite Inkscape

Ne morate da budete grafički dizajner i profesionalac da bi odgovorili na pitanje čemu služi CorelDRAW, ali ćete gotovo sigurno slegnuti ramenima ako vas neko upita za Inkscape. Ako ste jedan od takvih, ili ipak znate čemu ovaj program služi ali ne i kako se koristi, mislim da sam pronašao pravu knjigu za vas!

Ne morate da budete grafički dizajner i profesionalac da bi odgovorili na pitanje čemu služi CorelDRAW, ali ćete gotovo sigurno slegnuti ramenima ako vas neko upita za Inkscape. Ako ste jedan od takvih, ili ipak znate čemu ovaj program služi ali ne i kako se koristi, mislim da sam pronašao pravu knjigu za vas! Nastavi sa čitanjem „Elektronska knjiga koja će vas stvarno naučiti da koristite Inkscape“

HTC One X, s moje tačke gledišta

Isprobao sam pametni mobilni telefon HTC One X, i nakon mesec dana druženja sa operativnim sistemom Android ICS, shvatio da mi nije bilo dosta.

U vremenu kada se Nokija batrga da svojom krivicom doživljeni debakl sa Simbijanom potkrpi uređajima Lumija sa Vindouzom, umesto da se upustim u svet istraživanja tog novog područja, okrenuo sam se na drugu stranu — Android. Mislim da posle toliko godina razvoja i tolikog udela na tržištu pametnih telefona, sada mogu da opipam i tu platformu. Na stranu to što je raspoloživost softvera za Simbijan na Ovi marketu počela debelo da zaostaje za svim pojmovima razvoja i napretka. Nastavi sa čitanjem „HTC One X, s moje tačke gledišta“

Telenor 42: modem za poslovne ljude

Testirao sam Telenor 42 modem koji je trenutno najbrži USB modem za prenosnike koji podržava HSPA+ mrežu u Srbiji. Kako radi i kome može biti koristan pročitajte u nastavku.

Nakon što sam muški isprobao trenutno najbrži dostupni USB HSPA+ modem koji radi preko mreže mobilne telefonije, tzv. Telenor 42 iz ponude Telenora (model ZTE MF681), zaključak se nameće sam po sebi. Nastavi sa čitanjem „Telenor 42: modem za poslovne ljude“